Proceduri obligatorii la livrare
Produsele comandate prin Magic-House.ro sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid . In momentul livrarii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai realiza inca o incercare de livrare, a doua zi. Coletul va fi pastrat doar 7 zile lucratoare de la prima avizare.
In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, S.C.Magic House EB S.R.L. va anula comanda si va retine din suma achitata contravaloarea transportului si a materialelor utilizate pentru realizarea comenzii personalizate. Diferenta va fi restituita clinetului. Refuzul unui colet va atrage dupa sine si restrictionarea accesului Utilizatorului in vederea efectuarii unei noi comenzi.
Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele „caracteristici obligatorii”: va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat.
Factura de cumparare a produsului va fi trimisa la adresa de e-mail a Utilizatorului sau adaugata in colet.
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, clientul se obliga sa sesizeze in scris S.C. Magic House EB S.R.L., la adresa de email comanda@magic-house.ro , lipsa oricarei „caracteristici obligatorii”, asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acordul ferm al clientului ca produsul a fost livrat cu toate „caracteristicile obligatorii” prezente.
Are de acoperire și intervale de livrare
Pentru livrarile efectuate exclusiv pe teritoriul Romaniei:
In functie de momentul confirmarii comenzii plasate si de localitatea de livrare, termenul de livrare este:
- de luni – vineri, comenzi confirmate pana in ora 14:00 – 1-3 zi lucratoare, 2-3 zile lucratoare pentru comenzile plasate dupa ora 14:00.
In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul S.C. Magic House EB S.R.L.
Pentru livrarile efectuate in Uniunea Europeana:
In functie de momentul confirmarii comenzii plasate si de localitatea de livrare, termenul de livrare este:
· de luni – vineri, comenzi confirmate pana in ora 14:00 – 3-5 zi lucratoare, 5-7 zile lucratoare pentru comenzile plasate dupa ora 14:00.
In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul S.C. Magic House EB S.R.L
Costuri de livrare
- Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 250 lei beneficiaza de livrare GRATUITA prin Cargus.
- Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 250 Lei se va aplica un cost de transport afisat in zona de finalizare comanda. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
- In situatia in care doriti sa achitati in momentul incare curierul ajunge cu comanda (sistem ramburs) sau la Easybox cu cardul/numerar(unde se accepta) se va adauga un cost de procesare al rambursului. Costul este afisat in zona de finalizare al comenzii.